Arctic Lakeland Kainuu
Sydäntalvi

Kainuun matkailun yhteismarkkinoinnin digikampanja

Aidoimman talven elämyksiä.
Kaikille aisteille.

Kauneinta tykkylumimetsää ja koskemattomia hankia. Maagista sinisen hetken tunnelmaa. Sydäntalvella talvinen luonto on aidoimmillaan. Jos antaa kiireisen mielen rauhoittua ja pysähtyy kuuntelemaan, voi kokea talvisen luonnon elämykset, kaikilla aisteilla.

Kainuun matkailun talvikampanja

Sydäntalvi-digikampanjan tavoitteena oli laajentaa talvimatkailun sesonkia joulukuulle ja tammikuulle sekä tuoda Arctic Lakeland Kainuu -matkailubrändiä tunnetuksi myös kotimaassa.

Sydäntalvi suunniteltiin vahvasti tunnepitoisena kampanjana, jossa videomateriaaleilla oli merkittävä osuus.

Kampanjan toteutus

Sydäntalvi toteutettiin laajana digikampanjana useassa eri mediassa.
Sosiaalisen median palveluista mukana olivat Instagram ja Facebook. Tammikuun matkamessujen yhteydessä kampanjaa tehostettiin Sanoma Median bannerimainontana sekä Retargeting-kampanjana. Osana Sydäntalvi-kampanjaa toteutettiin myös alueellinen kampanja läntisen Suomen alueelle.